Turbo do B230F bez ingerencji w reszte

Wszystko co ma poprawić albo zepsuć fabryczną konfigurację
Awatar użytkownika
sambo
Posty: 1033
Rejestracja: 06 października 2014, 10:49

Re: Turbo do B230F bez ingerencji w reszte

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: sambo »

Bez większych wtryskiwaczy benzynowych oraz ECU i EZK będzie chodził jak kupa i raczej trudno będzie dobrze wystroić gaz.
Nie ma rzeczy nie możliwych oczywiście, ale na Pb to nie pojeździsz długo.
Reduktor mam Magic compact III i wystarcza nawet przy pełnym bucie.

powodzenia!
sambo
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
knefel
Posty: 346
Rejestracja: 21 marca 2016, 19:06
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Re: Turbo do B230F bez ingerencji w reszte

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: knefel »

Ecu i ezk jakie mam do wykorzystania to te z B234 , z ft nie ma co kupowac bo jak mowie dlugoterminowe to nie bedzie
Wtryski hmm mam z s80 2,4 i 2,9 , z s40 i 850 z 2,0 , z saaba 2,0t 16v , z 2,3 16v , mialem jeszcze z v40 z 2,0 t ale chyba juz poszla
Nada sie cos z powyzszych ? Bo wtryski w b234 mam zolte chyba takie same jak w b230
0 x
Plati
Posty: 237
Rejestracja: 12 kwietnia 2016, 20:07
Lokalizacja: Gliwice

Re: Turbo do B230F bez ingerencji w reszte

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Plati »

Da się w prosty sposób sprawdzić jakie są korby? Mam 740 z 1989r no i teraz pytanie co w niej dokładnie siedzi ;)
0 x
takijedenkuba
Posty: 1750
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława

Re: Turbo do B230F bez ingerencji w reszte

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: takijedenkuba »

Plati pisze:Da się w prosty sposób sprawdzić jakie są korby? Mam 740 z 1989r no i teraz pytanie co w niej dokładnie siedzi ;)
Tak, podnosisz silnik i zdejmujesz miskę olejową
1 x
Plati
Posty: 237
Rejestracja: 12 kwietnia 2016, 20:07
Lokalizacja: Gliwice

Re: Turbo do B230F bez ingerencji w reszte

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Plati »

takijedenkuba pisze:
Plati pisze:Da się w prosty sposób sprawdzić jakie są korby? Mam 740 z 1989r no i teraz pytanie co w niej dokładnie siedzi ;)
Tak, podnosisz silnik i zdejmujesz miskę olejową
No to może przy wymianie oleju na wiosnę :)
0 x
Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 782
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: Turbo do B230F bez ingerencji w reszte

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: V945turbo »

bez ecu i ezk z turboshita mozesz mieć nawet turbo ze Scanii ale jeździć to to nie będzie. Jak masz B234F to bym dziada turbił.
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
Awatar użytkownika
knefel
Posty: 346
Rejestracja: 21 marca 2016, 19:06
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Re: Turbo do B230F bez ingerencji w reszte

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: knefel »

ile i czemu tak drogo za ecu i ezk z B230FT ? nada sie toto do ewentualnego B234FT ? czy trzeba kombinować z tymi od B204FT ?
a już sobie znalazłem manometr , mbc tez gdzieś po golfie gtd mam a turbin cały regał :D
0 x
Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 782
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: Turbo do B230F bez ingerencji w reszte

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: V945turbo »

Z tego co wiem B234FT pojedzie na kompach z B230FT, taką informację znalazłem na TB, też mnie to interesuje bo głowicę 16V bedę kładł na blok z FT w niedługim czasie i sie zastanawiam nad sterowaniem.
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
ODPOWIEDZ