Strona 2 z 2

Re: Dobór wałka rozrządu

: 10 grudnia 2016, 08:02
autor: Kaban
Pierwsze co teraz bym zrobil to wyprul tego Pegasusa na czipsy. A potem pojawia sie mozliwosc wrzucenia normalnego motoru :D

Wysłane z telefonu.

Re: Dobór wałka rozrządu

: 10 grudnia 2016, 09:55
autor: takijedenkuba
W aucie z automatem nawet złoty wałek nie pomoże..

Re: Dobór wałka rozrządu

: 18 października 2017, 22:08
autor: manieczek

Tak jezdziła 945 z aw71, wałkiem A, regulowanym kółkiem. Doładowanie chyba bylo ok 0,7b

Re: Dobór wałka rozrządu

: 20 października 2017, 21:52
autor: saabauto
takijedenkuba pisze:W aucie z automatem nawet złoty wałek nie pomoże..
Głupoty piszesz straszne... wałek A i V dają naprawdę konkretne rezultaty, tylko odpalanie rano straszne, ew. trzeba się kołem wałka rozrządu pobawić...

Re: Dobór wałka rozrządu

: 20 października 2017, 22:53
autor: V945turbo
Nie widzę żadnych różnic w odpalaniu/ pracy na biegu jałowym czy innych sytuacji , jeździłem na wałkach A,V, VX3, IPD.

Re: Dobór wałka rozrządu

: 05 listopada 2017, 13:04
autor: halucyn
Panowie pytanie troche z innej beczki, jakie walki rozrzadu byly montowane w danych silnikach? Aktualnie mam w 740 88r. 2.3 85kw, jaki moge mieć walek albo jak moge go sprawdzic?

Re: Dobór wałka rozrządu

: 05 listopada 2017, 13:35
autor: V945turbo
wałek M, nie nadaje się to do niczego twórczego.

Wystarczy poszukać w internetach.....

http://turbobricks.com/resources.php?content=camspec

Re: Dobór wałka rozrządu

: 05 listopada 2017, 13:51
autor: halucyn
Szukałem ale na to nie trafiłem, dzięki wielkie

Re: Dobór wałka rozrządu

: 23 lipca 2018, 20:21
autor: wujek
do turbo polecam D, pieknie kreci do 6k i nie puchnie