Jeśli 740 i 760 jest na LH-2.4 to tak, ale jeśli 740 jest na LH-2.2 to raczej nie..V945turbo pisze:Ja na Twoim miejscu to bym kompy zamienił na początek. Nie pogryzą się. Obstawiam jakiś problem z masą albo przepływką.
Det do auta tego typu to raczej nie ta droga, EMU jeśli już. Jak robić to porządnie.
Wtryski do redblocka turbo.
- Volvo 745 turbo
- Posty: 734
- Rejestracja: 04 października 2014, 19:05
Re: Wtryski do redblocka turbo.
0 x
Jest 745 87' B230FT USA
-
- Posty: 302
- Rejestracja: 02 października 2014, 22:45
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Wtryski do redblocka turbo.
Auto Seba ? Kto to jestDirty Harry pisze:No właśnie ADT to pierwszy typ z Wrocławia, z którym mówiłem - drugi to Auto Seba.
A Jetronic, ECU Projekt? To te firmy są od lat w temacie , tam tez można zapytać.
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
0 x
- Dirty Harry
- Posty: 233
- Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 12:37
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Wtryski do redblocka turbo.
Auto Seba od lat ma sporą rzeszę wyznawców i zasłynął promocjami: chiptuning za 400 zł dla określonych marek w danym miesiącu. Chyba ma coś wspólnego z Volczaczą. Mnie w rozmowie nie przekonał, po prostu gadał głupoty.
W Jetronicu w lutym robili mi dokładna diagnostykę silnika i zachwycali się stanem auta. Fachowcem od chiptuningu, moim zdaniem naprawdę baaardzo oblatanym, jest tam pan Zbyszek. Mam chyba nawet gdzieś do niego telefon, gdybyś potrzebował. Bardzo długo rozmawialiśmy, byłem pod wielkim wrażeniem. No ale on niżej stand alone nie schodzi - nie zajmuje się świnkami czy trywialnymi chipami. A to był w lutym koszt 7 tys. zł z tego co pamiętam...
ECU Projekt jest tuż koło mnie, najbliżej ze wszystkich - w ogóle nie chcieli rozmawiać z posiadaczem tak starego auta o tuningu.
W Jetronicu w lutym robili mi dokładna diagnostykę silnika i zachwycali się stanem auta. Fachowcem od chiptuningu, moim zdaniem naprawdę baaardzo oblatanym, jest tam pan Zbyszek. Mam chyba nawet gdzieś do niego telefon, gdybyś potrzebował. Bardzo długo rozmawialiśmy, byłem pod wielkim wrażeniem. No ale on niżej stand alone nie schodzi - nie zajmuje się świnkami czy trywialnymi chipami. A to był w lutym koszt 7 tys. zł z tego co pamiętam...
ECU Projekt jest tuż koło mnie, najbliżej ze wszystkich - w ogóle nie chcieli rozmawiać z posiadaczem tak starego auta o tuningu.
0 x
-
- Posty: 302
- Rejestracja: 02 października 2014, 22:45
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Wtryski do redblocka turbo.
Auto Seba i chiptunig po 400 zł jakoś do mnie nie przemawia i nigdy o nich nie słyszałem.Dirty Harry pisze:Auto Seba od lat ma sporą rzeszę wyznawców i zasłynął promocjami: chiptuning za 400 zł dla określonych marek w danym miesiącu. Chyba ma coś wspólnego z Volczaczą. Mnie w rozmowie nie przekonał, po prostu gadał głupoty.
W Jetronicu w lutym robili mi dokładna diagnostykę silnika i zachwycali się stanem auta. Fachowcem od chiptuningu, moim zdaniem naprawdę baaardzo oblatanym, jest tam pan Zbyszek. Mam chyba nawet gdzieś do niego telefon, gdybyś potrzebował. Bardzo długo rozmawialiśmy, byłem pod wielkim wrażeniem. No ale on niżej stand alone nie schodzi - nie zajmuje się świnkami czy trywialnymi chipami. A to był w lutym koszt 7 tys. zł z tego co pamiętam...
ECU Projekt jest tuż koło mnie, najbliżej ze wszystkich - w ogóle nie chcieli rozmawiać z posiadaczem tak starego auta o tuningu.
Jetronic to klasa sama w sobie ale faktycznie oni świnek mogą nie robić, za niska póła, ECU pewnie nie wiedzą jak to w ogóle ugryźć, więc myśle ze mimo wszystko ADT
No dobra nie ma co robić OT
0 x
- Dirty Harry
- Posty: 233
- Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 12:37
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 760
- Rejestracja: 21 listopada 2014, 11:14
Re: Wtryski do redblocka turbo.
Tutaj napiszę jak ktoś szuka deta trochę taniej Tomek na vf sprzedaje swojego
0 x
- saabauto
- Posty: 654
- Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
- Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
- Kontakt:
Re: Wtryski do redblocka turbo.
Niestety, to prawda. Nawet przy doładowaniu 1,5Bar ciągłego, szczelnym dolocie, boooogatym zasilaniu w paliwo (lambda przy pełnym bucie blisko jedności), sprawnym przepływomierzu, sprawnej sondzie, sprawnym i nowym układzie zasilania, kółku ustawionym optymalnie (nie ma brak mocy z dołu, czyli szybkie wkręcanie się w obroty) i wałku V, objeżdżałem seryjnym FT z podkręconym turbo... teraz sporo poprawiłem i wóz zaczął lepiej jeździć na HiTuning, ale... włożyłem na chwilę dedykowane czipsy napisane przez Szweda (pod moc, osiągi i zamontowane części) i gdybym nie sprzedał ich z ponad 100% zyskiem, zostawiłbym na pewno. Wóz od początku do końca jechał jak pocisk, zero dziury, czuć było jak fajnie jest dostrojona mapa, kręcił się jak wyścigówka, aż turbo zaczęło delikatnie gwizdać, tak się bawiłem HiTuning 2 to taki uniwesralny program - chips pt: dużo beny, dużo i losowo zapłonu, bez odcięcia zapłonu, więc jak ktoś szuka, to na pewno NIE to. Za to jak Szwed napisze mi jeszcze jeden program dedykowany pod wóz i się on sprawdzi, to pochwalę się, kto to bo nawet na seryjnym wałku T wóz dostaje skrzydeł. SPrawdzone na kilku wozachgrzesiekosmos pisze:Te hi tuningi to się do śmieci nadają
0 x
Re: Wtryski do redblocka turbo.
Lamika mogę z czystym sumieniem polecić. Robił mi jedno strojenie w Nissanie, robił kilkunastu znajomym i każdy był zadowolony. Rzeczywiście, on godo po śląsku, co czasem może przeszkadzać, ale wie o co w tym chodzi. Jako swój democar ma golfa 2 ogarniętego na okolice 800KM. Wystarczy powiedzieć, że około 60% polskich drifterów stroiło się u Lamika.Dirty Harry pisze:W Krakowie w Ecumasterze polecili mi dwóch autoryzowanych speców najbliżej Wrocławia - Hampel Motorsposrt z Poznania i Turbo Lamik ze Śląska. Obaj ponoć znakomici, pierwszy podobno przywiązuje zdecydowanie większą uwagę do czystości swoich prac i wykończenia. Rozmawiałem z obydwoma - przepaść. Pierwszy przez telefon robi wrażenie megafachowca, człowieka spokojnego i szalenie kulturalnego, jest słowny, bo co miał sprawdzić - sprawdził i oddzwonił. Z drugim ciężko mi było się porozumieć, bo mówi śląską gwarą i skrótami, do tego szumy, hałasy w tle, nie wiem czy nie miał zrypanego telefonu. Choć to podobno też specjalista wybitny. Z tej dwójki zdecydowanie Daniel Hampel budzi zaufanie.
0 x
-
- Posty: 302
- Rejestracja: 02 października 2014, 22:45
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Wtryski do redblocka turbo.
To czekam jak coś to trzeba będzie w stronę Wawy jechać...saabauto pisze:Niestety, to prawda. Nawet przy doładowaniu 1,5Bar ciągłego, szczelnym dolocie, boooogatym zasilaniu w paliwo (lambda przy pełnym bucie blisko jedności), sprawnym przepływomierzu, sprawnej sondzie, sprawnym i nowym układzie zasilania, kółku ustawionym optymalnie (nie ma brak mocy z dołu, czyli szybkie wkręcanie się w obroty) i wałku V, objeżdżałem seryjnym FT z podkręconym turbo... teraz sporo poprawiłem i wóz zaczął lepiej jeździć na HiTuning, ale... włożyłem na chwilę dedykowane czipsy napisane przez Szweda (pod moc, osiągi i zamontowane części) i gdybym nie sprzedał ich z ponad 100% zyskiem, zostawiłbym na pewno. Wóz od początku do końca jechał jak pocisk, zero dziury, czuć było jak fajnie jest dostrojona mapa, kręcił się jak wyścigówka, aż turbo zaczęło delikatnie gwizdać, tak się bawiłem HiTuning 2 to taki uniwesralny program - chips pt: dużo beny, dużo i losowo zapłonu, bez odcięcia zapłonu, więc jak ktoś szuka, to na pewno NIE to. Za to jak Szwed napisze mi jeszcze jeden program dedykowany pod wóz i się on sprawdzi, to pochwalę się, kto to bo nawet na seryjnym wałku T wóz dostaje skrzydeł. SPrawdzone na kilku wozachgrzesiekosmos pisze:Te hi tuningi to się do śmieci nadają
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
0 x
Re: Wtryski do redblocka turbo.
Maciekb2002 zrobił solidne 16V na turbo. Warto zerknąć to wątku.
Bodajże z BMW E32 2,5l też można adoptować wtryski.
Bodajże z BMW E32 2,5l też można adoptować wtryski.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego