Ja mam podobne objawy ze spalaniem w moim 245, jak się jedzie dynamiczniej to śmierdzi paliwem.re5pect pisze:Cześć,
nie znalazłem na forum żadnego tematu o wtryskach, a może być użyteczny
Na start opiszę swój problem. Kupiłem już podłubaną furę, można nazwać ją "niedokończonym projektem".
Z modów jest zrobione wszystko to co powinno być na stabilne 200+.
Założony jest chip Hi-Tuning Stage 2, a do tego wtryski 0280156023 z wywalonym resistor packiem. Wtryski pochodzą z SAAB'a, znalazłem o nich takie info: "Flows 347 cc/min. Resistance 16 ohms"
Auto pali około 20l/100km, przy butowaniu czasem aż czuć woń paliwa. Do tego 0-100 w jakieś 9 sekund
Tutaj filmik jak auto śmigało świeżo po zakupie:
Jak widać w ogóle nie ma góry, dołu w sumie też, jest trochę środka i tyle Non stop świeci się sonda lambda.
Podejrzewam że wtryski są winowajcą. Co byście proponowali na podmiankę? Myślałem o powrocie do ori zielonych wtrysków + resistor pack, ale ciężko zdobyć taki zestaw. Ponadto inni forumowicze pisali o wtryskach z T5 śmigających OK z tym chipem i bez resistor packa. Można prosić o numery?
Wszelkie pomysłyporady/sugestie mile widziane.
Nie mam żadnego chipa , są seryjne wtryski, za to wszystko inne zmienione.
Auto ma mega zmulony dół, a górą jakoś idzie. Teraz zmieniam z AT na manuala i mam nadzieje, że to poprawi dynamikę.
Ale generalnie od czego zacząć poprawianie osiągów? Chipy,wtryski, co dalej , jaka kolejność ?