Jeżeli chodzi o plusy to:
-charakterystyka pracy v8 (ciągnie z samego dołu)
-dźwięk
-długa żywotność silnika (4.2 abz + turbo robi jakieś 600 koni bez zmiany góry i dołu)
Minus to chyba to ,że np. ABZ wychodził w automacie czyli skrzynia zamch to rzeźba.
Też myślałem o ft.. lecz aby uzyskać te przykładowo 300 koni też trzeba dołożyć trochę pieniędzy i są to nadal 4 cylindry:) Ale są osoby ,które chcą aby ich auto było bliżej volvo niż krowiego łańcucha
Swap v8 do volvo rwd
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 03 października 2014, 09:35
Re: Swap v8 do volvo rwd
ja to ujmę inaczej. Volvo powinno było montować v8 z audi seryjnie tak jak robiło z d24 o których jakoś nikt za mocno nie dostaje skojarzenia z krowim łańcuchem czy vw
moje plusy v8:
+ robisz raz projekt i zamykasz temat
+ klimat, dźwięk, dudnienie, ryk, to może być szatan plujący gwoździami.. https://www.youtube.com/watch?v=NHjPlCq0R1s
+ z aluminową jednostką auto ma bdb balans, prowadzenie po modyfikacji zawieszenia
+ do v8 też można dołożyć turbo/kompressor
+ racjonalne spalanie np w trasie przy normalnej jeździe 11l/100km pb95
minusy v8:
- auto traci nieco na użytkowości, tj do Chorwacji, Francji już raczej bym wybrał inne auto, ale do jazdy w obrębie PL spokojnie mogę się poruszać
- w PL może być trudno sprzedawalne
- gruntowna przeróbka to już raczej związek na stałe lub utopienie pieniędzy
moje plusy v8:
+ robisz raz projekt i zamykasz temat
+ klimat, dźwięk, dudnienie, ryk, to może być szatan plujący gwoździami.. https://www.youtube.com/watch?v=NHjPlCq0R1s
+ z aluminową jednostką auto ma bdb balans, prowadzenie po modyfikacji zawieszenia
+ do v8 też można dołożyć turbo/kompressor
+ racjonalne spalanie np w trasie przy normalnej jeździe 11l/100km pb95
minusy v8:
- auto traci nieco na użytkowości, tj do Chorwacji, Francji już raczej bym wybrał inne auto, ale do jazdy w obrębie PL spokojnie mogę się poruszać
- w PL może być trudno sprzedawalne
- gruntowna przeróbka to już raczej związek na stałe lub utopienie pieniędzy
0 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 03 października 2014, 09:35
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 03 października 2014, 09:35
Re: Swap v8 do volvo rwd
MisYogi pisze:ABZ ze swoim automatem wchodzi bez cięcia podłogi?
Nie ma takiej opcji :> Skrzynia jest ogromna ponieważ wychodzi z niej napęd na przód i wyjście na wał :> Ja zostałem przy skrzyni od volvo M47:>
0 x
Re: Swap v8 do volvo rwd
również manual od v8 nie wchodzi w tunel v240, a automat z v8 to np w c4 miał specjalnie poszerzany w fabryce tunel środkowy by przyjąć tą skrzynię To jest nie tylko ogromna ale i bardzo ciężka skrzynia. Dodatkowy problem to przerobienie skrzyni 4x4 na rwd, bo w fabrycznej postaci nie będzie spełniać swego zadania w rwd.
0 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
Re: Swap v8 do volvo rwd
a na przykład AW71 poradzi sobie z taką mocą i momentem?
Generalnie do czego zmierzam. Mam takie swoje małe marzenie, jest nim mocne 744 z automatem w przedliftowej budzie. Na razie to i tak takie moje luźne dywagacje Zabawę planuję zacząć dopiero za jakiś czas, po kilku rejsach jak finanse na to pozwolą.
Generalnie do czego zmierzam. Mam takie swoje małe marzenie, jest nim mocne 744 z automatem w przedliftowej budzie. Na razie to i tak takie moje luźne dywagacje Zabawę planuję zacząć dopiero za jakiś czas, po kilku rejsach jak finanse na to pozwolą.
0 x
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 03 października 2014, 09:35
Re: Swap v8 do volvo rwd
Dużo też zależy od stylu jazdy skrzynie projektowane są raczej z jakimś współczynnikiem bezpieczeństwa , więc zapas na większą moc zapewne jest:>
0 x
Re: Swap v8 do volvo rwd
Z tego co piszą na turbobricks to aw71 znosi spokojnie 300 koni, ale w v8 problemem nie jest moc 300 koni dostępna na wysokich obrotach, tylko ponad 300nm dostępne już na samym dole.
0 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 03 października 2014, 09:35