Swap v8 do volvo rwd
Swap v8 do volvo rwd
Z ciekawości, jeżeli można zapytać. Jaki jest potrzebny budżet na taki swap? W takiej formie jak Ty to robisz, czyli większość samemu.
0 x
-
- Posty: 236
- Rejestracja: 02 października 2014, 16:09
- Lokalizacja: WWL
Re: Swap v8 do volvo rwd
to zalezy czy blizej Ci to internetowych miszczow okazji czy, tak jak np. ja, moglbys zbierac liczne trofea w konkurencji przeplacania, gdyby taka istniala
0 x
"he who shall be last, shall be sideways and smiling"
~Jezza, 19:3
wiele rzeczy sie skonczylo, inne jeszcze trwaja ale i to juz niedlugo
~Jezza, 19:3
wiele rzeczy sie skonczylo, inne jeszcze trwaja ale i to juz niedlugo
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 03 października 2014, 09:35
Re: Swap v8 do volvo rwd
]To zależy czego oczekujesz od auta Silnik kupiłem dość tanio bo za 1000 zł:> Więc pozwoliłem sobie na więcej poprzez dołożenie ecu, pompy paliwa:> Bez szaleństw to 4 tys. to realna kwota Spełnienie swoich marzeń bezcenne
0 x
Re: Swap v8 do volvo rwd
Te 4tys robiąc samemu to jest pierwszy etap. Drugie 4-8tys będzie potrzebne po uruchomieniu silnika w budzie na dolot, wydech, chłodnicę, hamulce, zawieszenie, felgi i pewnie dystanse, opony jeśli ma to mieć ręce i nogi.wildstrawberry pisze:]To zależy czego oczekujesz od auta Silnik kupiłem dość tanio bo za 1000 zł:> Więc pozwoliłem sobie na więcej poprzez dołożenie ecu, pompy paliwa:> Bez szaleństw to 4 tys. to realna kwota
0 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 03 października 2014, 09:35
Re: Swap v8 do volvo rwd
Zgadzam się z Markiem, włożenie silnika to 1/3 prac później trzeba to dograć, dolot, wydech, hamulce, chłodzenie, układ paliwowy i wiele innyMareek pisze:Te 4tys robiąc samemu to jest pierwszy etap. Drugie 4-8tys będzie potrzebne po uruchomieniu silnika w budzie na dolot, wydech, chłodnicę, hamulce, zawieszenie, felgi i pewnie dystanse, opony jeśli ma to mieć ręce i nogi.wildstrawberry pisze:]To zależy czego oczekujesz od auta Silnik kupiłem dość tanio bo za 1000 zł:> Więc pozwoliłem sobie na więcej poprzez dołożenie ecu, pompy paliwa:> Bez szaleństw to 4 tys. to realna kwota
0 x
Re: Swap v8 do volvo rwd
W skrócie: 20k wystarczy na zawieszenie, swap, osprzęt, wydech i strojenie? Silnik wstawiałeś tak jak kupiłeś czy robiłeś remont?
0 x
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 03 października 2014, 09:35
Re: Swap v8 do volvo rwd
Myślę,że 20-30 tys to realna kwota ale tego w 100 % nie da się przewidzieć :> Silnik dostał nowy rozrząd i pompę wody, zmienione zostaną jeszcze koleketory wydechowe na rozdzielaczach :> Seryjnie są "buły", które zaraz po wylocie spalin z silnika mają ostry zakręt co pogarsza przepływ spalin.MisYogi pisze:W skrócie: 20k wystarczy na zawieszenie, swap, osprzęt, wydech i strojenie? Silnik wstawiałeś tak jak kupiłeś czy robiłeś remont?
0 x
Re: Swap v8 do volvo rwd
Pamiętaj że m46 może nie dźwignąć ponad 300km, a wtedy będzie dodatkowy problem większą skrzynią, prawdopodobnym cięciem podłogi&tunelu itd.
Mając 10tys można zrobić częściowo swoimi siłami fajny projekt, najwyżej później poprawiając słabsze strony, mając 15tys można zrobić taki projekt na spokojnie. Mając 20tys można już coś poszaleć
Mając 10tys można zrobić częściowo swoimi siłami fajny projekt, najwyżej później poprawiając słabsze strony, mając 15tys można zrobić taki projekt na spokojnie. Mając 20tys można już coś poszaleć
0 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
Re: Swap v8 do volvo rwd
To teraz z innej strony. Mając do wyboru swap na v8 lub podkręcanie b230ft jakie są plus i minusy obu opcji? Domyślam się, że podkręcanie wyjdzie duuuuuuużo taniej ale jak wygląda stosunek koszt/moc/fun tych dwóch opcji?
0 x
Re: Swap v8 do volvo rwd
Zależy co lubisz w sumie, mnie zawsze bardziej fascynowały auta z relatywnie niedużymi silnikami turbo typu evo sti czy nissany niż v8 czy v10. Podkręcanie redblocków ma sens do pewnego momentu potem już sensowniej pewnie władować seryjne 1jz czy coś w podobie niż wyciskać nie wiadomo co z tego dość archaicznego silnika.
V8 inaczej rozwija moc niż silniki turbo i ogólnie ma inną charakterystykę. Dodatkowo na starcie, w serii, ma moc dość mocno podkręconego redblocka także pewnie jest mniej awaryjny ale droższy w ewentualnych naprawach.
V8 inaczej rozwija moc niż silniki turbo i ogólnie ma inną charakterystykę. Dodatkowo na starcie, w serii, ma moc dość mocno podkręconego redblocka także pewnie jest mniej awaryjny ale droższy w ewentualnych naprawach.
0 x