Witam
Niedawno rozpocząłem swój post z cegłówką serii 200, kombi, z 1988 roku z jednostką B230K. Cały czas zbieram informacje i dowiaduje się nowych rzeczy, jak chociażby w kwestii gaźnika. U mnie na jednostce jest Pierburg 2B5, który - jak się jeszcze wczoraj dowiedziałem - jest problematyczny w eksploatacji, z częściami też mam kłopot. Polecono mi Stromberga 175 z B230A jako swap do mojego.
Powiedzcie mi wszystko co muszę wiedzieć w kwestii wymiany na inny model.
Pozdrawiam
Volvo 240 88', B230K - zamiana Pierburg na Stromberg
-
- Posty: 1694
- Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
- Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa
Re: Volvo 240 88', B230K - zamiana Pierburg na Stromberg
Będziesz potrzebował kolektor ssący pod gaźnik stromberg
0 x
-
- Posty: 134
- Rejestracja: 31 sierpnia 2015, 11:25
Re: Volvo 240 88', B230K - zamiana Pierburg na Stromberg
Podpinam się.
Problematyczne to są gaźniki które mam w P1800
.
Jeżeli wystarczyłby kolektor ssący w moim przepadku było by świetnie. Co ty o tym sądzisz Kuba ?
Tylko że ja kolektor ssący mam po tej samej stronie co wydechowy.
Problematyczne to są gaźniki które mam w P1800

Jeżeli wystarczyłby kolektor ssący w moim przepadku było by świetnie. Co ty o tym sądzisz Kuba ?
Tylko że ja kolektor ssący mam po tej samej stronie co wydechowy.
0 x
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości