Volvo 240 88', B230K - zamiana Pierburg na Stromberg

Wszystko co ma poprawić albo zepsuć fabryczną konfigurację
Kavinsky
Posty: 16
Rejestracja: 04 stycznia 2020, 19:23

Volvo 240 88', B230K - zamiana Pierburg na Stromberg

Postautor: Kavinsky » 05 lutego 2021, 18:04

Witam

Niedawno rozpocząłem swój post z cegłówką serii 200, kombi, z 1988 roku z jednostką B230K. Cały czas zbieram informacje i dowiaduje się nowych rzeczy, jak chociażby w kwestii gaźnika. U mnie na jednostce jest Pierburg 2B5, który - jak się jeszcze wczoraj dowiedziałem - jest problematyczny w eksploatacji, z częściami też mam kłopot. Polecono mi Stromberga 175 z B230A jako swap do mojego.

Powiedzcie mi wszystko co muszę wiedzieć w kwestii wymiany na inny model.

Pozdrawiam
0 x

takijedenkuba
Posty: 1694
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa

Re: Volvo 240 88', B230K - zamiana Pierburg na Stromberg

Postautor: takijedenkuba » 06 lutego 2021, 09:27

Będziesz potrzebował kolektor ssący pod gaźnik stromberg
0 x

Marcin1988
Posty: 134
Rejestracja: 31 sierpnia 2015, 11:25

Re: Volvo 240 88', B230K - zamiana Pierburg na Stromberg

Postautor: Marcin1988 » 09 lutego 2021, 17:29

Podpinam się.
Problematyczne to są gaźniki które mam w P1800 :D .
Jeżeli wystarczyłby kolektor ssący w moim przepadku było by świetnie. Co ty o tym sądzisz Kuba ?
Tylko że ja kolektor ssący mam po tej samej stronie co wydechowy.
0 x


Wróć do „Modyfikacje osiągów”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości